loading...
دانلود فیلم خارجی | دانلود فیلم درام| دانلود فیلم با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 567 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

http://up.updata98.ir/up/updata98/Video/1/ba%20man%20az%20eshgh%20begoo.png

کارگردان :فرید کلهر

ژانر : اجتماعی

سال ساخت : 1392

فرمت : mp4

حجم : 365 و 658 مگابایت

محصول کشور : ایران

هنرمندان : مهران احمدی، امیرحسین رستمی، نرگس محمدی، محمدرضا داودنژاد، مجید مشیری، آرام یوسفی نیا، امین ایمانی و (با حضور) علی برجسته

خلاصه داستان فیلم با من از عشق بگو : این فیلم داستان زندگی نیما (مهران احمدی) را شرح می دهد که بعد از آزاد شدن از زندان متوجه مریضی نامزد سابقش (آرام یوسفی نیا) می شود. در همین بحبوهه با پیدا شدن کیف فرزاد - که از قضا مبلغ قابل توجهی پول در آن قرار دارد- اتفاقاتی برای نیما رخ می دهد که… .

مهمان گرامی!!! <<<<<< لطفا ایمیل صحیح را وارد کنید تا دچار مشکل نشوید>>>>>> با تشکر
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
برچسب ها با من از عشق بگو , با من از عشق بگو دانلود , بازيگران فیلم با من از عشق بگو , دانلود رايگان فیلم با من از عشق بگو , دانلود فیلم , دانلود فیلم ایرانی , دانلود فیلم با من از عشق بگو , دانلود فیلم با من از عشق بگو با لینک مستقیم , فيلم با من از عشق بگو , دانلود فیلم اراینی 2014 93 اردیبهشت 139 با لینک مستقیم رایگان مجانی , دانلود بهترین فیلم های اردیبهشت 1393 ایارانی فارسی , download raygan film irani farsi 1393 ordibehesht bedone niyaz be ozviyat , دانلود فیلم ایرانی بدون نیاز به عضویت اشتراک خرید سریع آسان , فیلم دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم با من از عشق بگو دانلود رایگان فیلم با من از عشق بگو با لینک مستقیم دانلود فيلم ايراني دانلود فيلم جديد دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم ایرانی جدید دانلود فیلم با لینک مستقیم دانلود فیلم با من از عشق بگو با لینک مستقیم , دانلود فیلم ایرانی با من از عشق بگو ( با 2 کیفیت و حجم ) , دانلود رایگان نسخه کم حجم فیلم سریال ایرانی فارسی جدید به روز امروز ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1896
  • کل نظرات : 153
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 5192
  • آی پی امروز : 315
  • آی پی دیروز : 480
  • بازدید امروز : 2,329
  • باردید دیروز : 5,521
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,329
  • بازدید ماه : 100,534
  • بازدید سال : 462,012
  • بازدید کلی : 7,870,968
  • کدهای اختصاصی